Vaak gestelde vragen (FAQ's) aan onze medewerkers

Deze rubriek is bedoeld om de meest gestelde telefonische vragen van onze klanten te beantwoorden. Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail naar info@fotonelissen.be of telefonisch op het nummer +32 (0) 15414266, we helpen u graag.

 

Maken jullie pasfoto's?

Kan ik bij jullie terecht om de sensor van mijn camera te reinigen?

Geven jullie garantie op de tweedehands artikelen?

Nemen jullie oud materiaal over?

Indien ik mijn materiaal wil verkopen bij jullie, hoeveel krijg ik daarvoor?

Welke zijn de openingstijden en sluitingsdagen van de winkel?

Repareren jullie fotoapparatuur?

Kan ik een geschenkbon kopen?

Kan ik op de hoogte gebracht worden in verband met de beschikbaarheid van een artikel?

 

   faq
     

 

Maken jullie pasfoto's?

Als u een nieuw paspoort, visum, rijbewijs, verblijfskaart of nieuwe identiteitskaart nodig heeft, let dan goed op uw foto. Deze moet inderdaad voldoen aan de normen van de O.A.C.I. (Internationale Burgerluchtvaartorganisatie). Deze normen zijn strenger dan in het verleden. Vandaar dat we u onze service verlenen om de correcte foto van u te maken, die voldoet aan de voorschriften.

 

Kan ik bij jullie terecht om de sensor van mijn camera te reinigen?

Ja, dit kost 39 euro. Het toestel blijft meestal 1 dag bij ons. Breng zeker een goed opgeladen batterij mee alsook het toestel met lens en geheugenkaart.

 

Geven jullie garantie op de tweedehands artikelen?

Ja, volgens de wetgeving is dit 1 jaar.

 

Nemen jullie oud materiaal over?

Ja we nemen uw oud materiaal over als onderdeel van uw nieuwe aankoop of tegen een tegoedbon voor een toekomstige aankoop.

 

Indien ik mijn materiaal wil verkopen bij jullie, hoeveel krijg ik daarvoor?

Om een juiste schatting te maken van uw fotomateriaal is het noodzakelijk om met het materiaal naar de winkel te komen. Pas dan kunnen we de correcte prijs bepalen. Het is niet mogelijk voor ons om de schatting telefonisch of per mail te doen.

 

Welke zijn de openingstijden en sluitingsdagen van de winkel?

De winkel in Mechelen is elke dag doorlopend open van 9.30 tot 18.00 u. Op zaterdag is de winkel doorlopend open van 9.30 tot 17.00. De winkel is gesloten op zondagen en feestdagen.

 

Repareren jullie fotoapparatuur?

Je kan met je fotoapparatuur naar de winkel komen. We herstellen niet zelf maar kunnen wel uw herstelling doorsturen naar een erkend herstelpunt.

Er zal daarna een bestek opgemaakt worden zodat jij aan de hand daarvan kan beslissen of de herstelling mag uitgevoerd worden. De kostprijs van een bestek bedraagt 50 €.

 

Kan ik een geschenkbon kopen?

Ja voor een geschenkbon kan je bij ons terecht. Deze vind je in de afdeleing accessoires of via volgende link.

 

Kan ik op de hoogte gebracht worden in verband met de beschikbaarheid van een artikel?

Helaas deze procedure is nog niet geautomatiseerd op onze website. De eenvoudigste manier om dit te weten te komen is door ons een mail te sturen naar het volgende adres info@fotonelissen.be met vermelding van de artikes en uw contactgegevens.

We antwoorden zo spoedig mogelijk. Het volstaat om de tekst te copieren en in de mail te plakken met de boodschap: "Graag de juiste levertijden voor volgende producten". Voor nieuwe succesvolle producten raden we u aan om op voorhand te bestellen. Ook dit kan via mail, vermeld naam, adres, gsm/tel. nummer met vermelding van de producten.